Roti Canai Celaru Alor Setar

1,171 Views in
Story MakerList MakerYears Of MembershipCommunity ModeratorVerified UserUp/Down VoterContent Author

Nama “Roti Canai Celaru” ni kalau hampa dengar pun mesti hairan kan, apa yang celarunya tentang roti canai ni ? Okay mai sini nak habaq.

Roti canai ni disediakan sama ja macam roti canai biasa, tetapi yang boleh jadi celarunya tu sebab ditambahnya pulak telur separuh masak kat atas roti, kemudian ditambah dengan kuah yang terdiri daripada Parpu Dal, kuah Sardin dan sambal tumis.

Sentiasa pilihan hati? Morning uguys ❤✌ #roticanaicelaru #foodmalaysia #foodporn #wanlegacylifestyle #lifestyle #ProgramSaving2017

A post shared by WAN (@wxnnn.co) on

Maka, terhasil lah Roti Canai Celaru yang memang sekali pandang pun sampai terliur dibuatnya. Lokasinya terletak berdekatan dengan Sekolah Menengah Teknik Alor Setar